صفحة 1 من 9 123456789 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 85

الموضوع: لو عايز تعرف كل الاعضاء!!! إتفضل

  1. #1
    آلـــقـــآئد الصورة الرمزية اكرامى ابراهيم
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    المشاركات
    3,790

    عاجل لو عايز تعرف كل الاعضاء!!! إتفضل

    بسم الله الرحمن الرحيم


    من غير مقدمات كتييييييييرة
    انا قصرت فى حق المنتدى ومن زماااااان
    ماشاركت كتير
    عشان كدا تقريبا اغلب الاعضاء مش عارفهم ويمكن اغلبهم مش عارفين بعض
    وعلى رأي المثل بيقول
    " تعرف فلان قاله اه
    قاله عاشرته؟ قال لا
    قال يبقى ماتعرفوش "

    عشان كدا ربنا يديم العشرة بينكم واكون منكم كمان
    ويمكن مش الكل يعرفنى

    حبيت اجمع موضوعين فى موضوع

    شجرة العيله " الجياشين"
    وكمان بطاقة التعارف
    يمكن الموضوع ده عملتوه وانا مش موجود
    بس معلش اتحملوه تانى مرة
    واللى مش عايز بلاش
    وهيبان من ردودكم طبعا

    الاول كل عضو يملا بطاقة التعارف وليك الحق انك ماتملاهاش كلها طبعا

    وبعدين تحط اسمك فى شجرة العيلة
    واللى ليه اسم مستخدم ويحب يقول اسمه الحقيقى يكتب الاتنين

    اوك؟؟؟

    دي بقى بطاقة التعارف
    والشجرة
    وكل عضو ياخدهم كوبي فى الرد ويملاهم

    الاسم/
    تاريخ الميلاد/
    الجنسية/
    الوظيفة/
    الحالة الاجتماعية/
    ترتيبك فى الاخوة/
    الهواية/
    الامنية /
    اللون المفضل/
    الاكلة المفضلة/
    المطرب المفضل/
    المطربة/
    الممثل/
    الممثلة/
    الشخصية/ (عصبي-هادي)
    المثل المفضل/
    حكمتك فى الحياة/
    القدوة/
    كفاية كدا

    الشجرة
    (..........)
    (............)(..........)
    (............)(..........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(. .........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(..........)(.........)(..........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(.........)(.........)(.........)(..... ...)
    (.........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)
    (.........)(..........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    ( الجيييييييييييييييييييييييييييييياش )




    [FRAME="11 70"]
    أنا القصيد اللي فزع من دفتره مليون ناب
    وأنا الوحيد اللي جمع مليون ناب بدفتره


    ماصرت ذيب إلا لأن اللي تحدوني ذياب
    ماكنت أغيب إلا لأن العفو عند المقدرة

    بهالزمن مايملي عيون الحسود إلا التراب
    ولا الحظيظ ...الطلقة اللي ما تصيبه تذعره
    [/FRAME]

  2. #2
    آلـــقـــآئد الصورة الرمزية اكرامى ابراهيم
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    المشاركات
    3,790

    افتراضي

    نسيت اقولكم عشان الشجرة تطلع مظبوطة
    خد الموضوع كوبي فى اضافة رد جديد
    واعمل توسيط للنص
    اوك؟
    وانا اول واحد ولا تزعلو
    الاسم/ إكرامي ابراهيم
    تاريخ الميلاد/ 1/3/1983

    الجنسية/ مصري
    الوظيفة/ مبرمج (دولة قطر)
    الحالة الاجتماعية/ خاطب
    ترتيبك فى الاخوة/ الاكبر
    الهواية/ كرة القدم والأكل
    ههههههه
    الامنية / صاحب شركة كمبيوتر
    اللون المفضل/ الرمادي الغامق
    الاكلة المفضلة/ اللحمة المشوية
    المطرب المفضل/ كاظم الساهر
    المطربة/ أصالة
    الممثل/ احمد السقا
    الممثلة/ مش عارف بجد
    الشخصية/ (عصبي جدااااا)
    المثل المفضل/ إن كبر ابنك خاويه

    حكمتك فى الحياة/ فى التوقيع
    ( إذا ضربت فإوجع فإن الملامة واحدة )
    القدوة/ الرسول صلى الله عليه وسلم
    ثم ابويا الله يرحمه
    كفاية كدا

    الشجرة
    (إكرامي ابراهيم)
    (............)(..........)
    (............)(..........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(. .........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(..........)(.........)(..........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(.........)(.........)(.........)(..... ...)
    (.........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)
    (.........)(..........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    ( الجيييييييييييييييييييييييييييييياش )




    [FRAME="11 70"]
    أنا القصيد اللي فزع من دفتره مليون ناب
    وأنا الوحيد اللي جمع مليون ناب بدفتره


    ماصرت ذيب إلا لأن اللي تحدوني ذياب
    ماكنت أغيب إلا لأن العفو عند المقدرة

    بهالزمن مايملي عيون الحسود إلا التراب
    ولا الحظيظ ...الطلقة اللي ما تصيبه تذعره
    [/FRAME]

  3. #3
    (المدير العام) راجع الادارة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المشاركات
    44,344

    افتراضي

    الاسم/هبة
    تاريخ الميلاد/26 -5 -1987
    الجنسية/مصرية
    الوظيفة/كيميائية
    الحالة الاجتماعية/انسسسسسسسسة
    ترتيبك فى الاخوة/اول العنقود سكر معقود وشهد كمان
    الهواية/القراية
    الامنية /ازور المغرب واقابل نور عيونى بسمة
    اللون المفضل/هو اللون اللى بكتب بيه ده شوفوه ايه بقى ههههههه
    الاكلة المفضلة/اى اكل من ايد ماما الحلوة
    المطرب المفضل/عبد الحليم وفى الفترة الاخيرة بقيت اسمع لكاظم
    المطربة/فيروز وصباح وشادية كل المغنين القدام
    الممثل/احمد السقا
    الممثلة/منى زكى وحنان ترك
    الشخصية/ (عصبي-هادي)
    انا بقول عن نفسى عصبية وجدااا كمان
    بس اللى حوليا بيقولوا انى هادية مش بتنرفز الا تحت ضغط جااااامد
    بس اللى متاكدة منه مليون فى المية
    انى لما ببقى عصبية مش بعرف انا بعمل واللى يحصل يحصل بقى
    ده طبعا عيب مش ميزة
    المثل المفضل/رب اخ لم تلده امك
    حكمتك فى الحياة/لا تحزن ان الله معنا
    القدوة/الرسول عليه الصلاة والسلام وزوجاته
    كفاية كدا

    الشجرة
    (.اكرامى ابراهيم .)
    (هـــبـــــــة.)(..........)
    (............)(..........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(. .........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(..........)(.........)(..........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(.........)(.........)(.........)(..... ...)
    (.........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)
    (.........)(..........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    ( الجيييييييييييييييييييييييييييييياش )

  4. #4

    افتراضي

    الاسم/امانى ابراهيم
    تاريخ الميلاد/3\10\1993
    الجنسية/مصريه
    الوظيفة/طالبه
    الحالة الاجتماعية/مخطوبه
    ترتيبك فى الاخوة/التالته والاخيره
    الهواية/القراءه
    الامنية /مفيش
    اللون المفضل/الاسود
    الاكلة المفضلة/المكرونه
    المطرب المفضل/تامرحسنى
    المطربة/اصاله
    الممثل/احمد حلمى
    الممثلة/منى ذكى
    الشخصية/ (عصبى)
    المثل المفضل/اذا اردت شيئا بشده فاطلق سراحه وان عاد لك فهو لك اى الابد وان لم يعد فهو لم يكن لك من البدايه
    حكمتك فى الحياة/مش عارفه
    القدوة/صاحبتى الانتيم
    (.اكرامى ابراهيم .)
    (هـــبـــــــة.)(امووووون)
    (............)(..........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(. .........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(..........)(.........)(..........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(.........)(.........)(.........)(..... ...)
    (.........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)
    (.........)(..........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    ( الجيييييييييييييييييييييييييييييياش )
    اذا اردت شيئا بشده فاطلق سراحه فان عاد لك فهو لك الى البد وان لم يعد فهو لم يكن لك من البدايه


    عاشقة الحريه


  5. #5
    عضو مبدع الصورة الرمزية ahmed 3twa
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    2,005

    افتراضي

    الاسم/ احمد عطوة
    تاريخ الميلاد/ 30-6-1994
    الجنسية/ مصري
    الوظيفة/ لسة طالب
    الحالة الاجتماعية/ اعزب يا عيني
    ترتيبك فى الاخوة/ الأكبر
    الهواية/ القراءة ، تعلم اللغات
    الامنية / حال الأمة العربية دي يتصلح
    اللون المفضل/ الأسود
    الاكلة المفضلة/ المكرونة بالبشاميل
    المطرب المفضل/ عبد الحليم حافظ
    المطربة/ نانسي و جنات
    الممثل/ احمد حلمي
    الممثلة/ نور
    الشخصية/ هادي
    المثل المفضل/ يا واخد القرد على ماله بكرة يروح المال و يفضل القرد على حاله
    حكمتك فى الحياة/ و لرب ضائقة يضيق بها الفتى .. ذرعا و عند الله المخرج
    ضاقت فلما استحكت حلقاتها .. فرجت و كان يظنها لا تفرج
    القدوة/ سيدنا محمد صل اللهم عليه و سلم


    (.اكرامى ابراهيم .)
    (هبة.)(امووووون)
    (احمد عطوة)(..........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(. .........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(..........)(.........)(..........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(.........)(.........)(.........)(..... ...)
    (.........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)
    (.........)(..........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    ( الجيييييييييييييييييييييييييييييياش )
    ..... اللهم اجعلني من القابضين على الجمر....






  6. #6
    (المدير العام) راجع الادارة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المشاركات
    44,344

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امانى ابراهيم مشاهدة المشاركة
    الاسم/امانى ابراهيم

    الحالة الاجتماعية/مخطوبه

    امانى والله انا زعلانة منك
    وقووووووووى كمان


    بقى كدة تتخطبى من ورايا من غير ما حتى تبعتى تفرحينى معاكى

    مش ليا حق ازعل ولا لا

    انا زعلانة بس مش هيمنع اقولك الف مبروووووووك وربنا يتمم ليكى بخير يارب


  7. #7
    عضو مبدع الصورة الرمزية كباشي
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    1,984

    افتراضي

    [size="5"]الاسم/ اسامة
    تاريخ الميلاد/ 4/3 / 90
    الجنسية/ السودان الوطن الواحد ما قد كان وما سيكون
    الوظيفة/ م . شركة تعمل في الحلول الهندسية والبئية
    الحالة الاجتماعية/ متزوج 2 والحمد لله ( تخفيف من عدد بنات حواء) واتمنى الثالثة ؟ ؟ ؟!!! ههههههه
    ترتيبك فى الاخوة/ الثاني بعد ابر اخ في الدنيا
    الهواية/ بين السماع والمشاهدة وشئ من المطالعة
    الامنية / ان يختم لي بخير واخرج من الدنيا نظيف واوفق في بر كل من كان له جميل او صلة
    اللون المفضل/ الازرق الفاتح
    الاكلة المفضلة/ الكبسة السعودية ومادار في فلكها
    المطرب المفضل/ الغناء المصحوب بالموسيقى حرام غير اني احب الشعر واستمع له كثيرا
    المطربة/ //
    الممثل/ //
    الممثلة/
    //
    الشخصية/ (عصبي-هادي) اذا رايتني هادي تعجب وان عصبت عينك ما تشوف الا النور واسال الله ان يحسن اخلاقي
    المثل المفضل/ لا تضع البيض في سلة واحدة
    حكمتك فى الحياة/ لا تبكي عينك انما نحاول ملكا او نموت فنعذرا
    القدوة/ اكيد ان امامنا وقدوتنا وسيدنا محمد صلى الله عليه وسلم ثم من كل بستان زهرة
    كفاية كدا[/size]



    (.اكرامى ابراهيم .)
    (هبة.)(امووووون)
    (احمد عطوة)(..كباشي..)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(. .........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)(. .........)(.........)(..........)(...........)(... .......)(..........)
    (.........)(.........)(.........)(.........)(..... ...)
    (.........)(...........)(..........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)(..........)
    (.........)(..........)(...........)
    (.........)(..........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    (.........)
    ( الجيييييييييييييييييييييييييييييياش )
    تفت فؤادك الأيام فتا ...


    وتنحت جسمك الساعات نحتا


    وتدعوك المنون دعاء صدق ...


    ألا يا صاح أنت أريد أنتا

  8. #8
    عضو مبدع الصورة الرمزية كباشي
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    1,984

    افتراضي

    ن

    ع اقولك الف مبروووووووك وربنا يتمم ليكى بخير يارب[/color]
    [/size][/quote]

    مبروك اماني اسأل الله ان يتم لك بخير
    تفت فؤادك الأيام فتا ...


    وتنحت جسمك الساعات نحتا


    وتدعوك المنون دعاء صدق ...


    ألا يا صاح أنت أريد أنتا

  9. #9
    (المدير العام) راجع الادارة
    تاريخ التسجيل
    Aug 2006
    المشاركات
    44,344

    افتراضي

    2 يااسامة

    هههههههههههههه

    مفتررررررررررررررى

    ولا اقولك

    ربنا يخليهم ليك ويحفظك ليهم يارب

  10. #10
    عضو مبدع الصورة الرمزية كباشي
    تاريخ التسجيل
    Jul 2007
    المشاركات
    1,984

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة heba مشاهدة المشاركة
    2 يااسامة

    هههههههههههههه

    مفتررررررررررررررى

    ولا اقولك

    ربنا يخليهم ليك ويحفظك ليهم يارب
    هههههههههههههههههههههههه

    الله يخليك

    وانا بررت الموقف كفاعل خير بخفف من بنات حواء

    بالمناسبة ...







    ولا بلاش
    هههههههههههههههههههههه
    تفت فؤادك الأيام فتا ...


    وتنحت جسمك الساعات نحتا


    وتدعوك المنون دعاء صدق ...


    ألا يا صاح أنت أريد أنتا

صفحة 1 من 9 123456789 الأخيرةالأخيرة

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  

 تفسير الاحلام - تفسير الاحلام لابن سيرين - تلفزيون نت - كرتون و انيمي - موسوعة نت - العاب - العاب بنات - برامج اليوم - نهاية العالم - العاب نت - تردد القنوات